Kérastase - Cristalliste kit

Η Kérastase αποκάλυψε το μυστικό για εκθαμβωτικά, μακριά μαλλιά… στους Facebook fans της μέσα από ένα διαδραστικό gameplay που ανέπτυξε η Addit.

Ειδικότερα, η Addit σχεδίασε ένα Facebook App με στόχο την προώθηση των προϊόντων Cristalliste και κατ’ επέκταση την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας. Η εφαρμογή που οδηγούσε στο διαγωνισμό «φιλοξενήθηκε» σε Tab του Facebook.

Οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα τρία video της σειράς Cristalliste της Kérastase, επιλέξουν το look που τους αντιπροσωπεύει και να λάβουν μέρος στην κλήρωση για ένα set Cristalliste.

Μετά την υποβολή της συμμετοχής του στο διαγωνισμό μέσω ειδικής φόρμας συμμετοχής, ο χρήστης είχε τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τα αποτελέσματα ψηφοφορίας ανά look όπως είχαν διαμορφωθεί τη δεδομένη χρονική στιγμή καθώς και τα videos που αντιστοιχούν στα τρία looks.

Για τους χρήστες που είχαν ήδη λάβει μέρος στην εφαρμογή δινόταν η δυνατότητα εισόδου στην εφαρμογή, με αντίστοιχη επιλογή στην 1η σελίδα, όπου εμφανίζονταν τα τρία looks με videos & tips, καθώς και ενημέρωση  σχετικά με την εξέλιξη του διαγωνισμού.

Για την προώθηση του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε Facebook καμπάνια μέσω Facebook Ads.